Hvordan skal vi forberede os på vejret? Sommeren er nu endelig ovre, vi kan ikke kræve flere solrige og varme dage i Danmark, ikke før om en del måneder.
Efteråret med den kølige vind, røde kinder og regnvejrsdage er derimod over os. En måde, vi i hvert fald ikke håndterer den på, er ved at rende rundt i vores badeshorts.
Kom hellere på forkant med vejret og på forkant med hverdagens små situationer, sådan kommer du godt igennem denne lange og svære tid – efteråret.
Efterårets lange regnvejrsdage
Sommeren har også sine regnvejrsdage, og foråret har dem. Vinteren har slud og sne. Men ingen af de andre måneder har regnvejrsdage som efteråret.
Det er i efteråret, vi skal finde vores paraplyer med tryk frem. Nok kan du løbe til garagen, hvis det begynder at regne, hvis det er nødvendigt. Men det er ikke særlig behageligt.
Hav hellere paraplyer med tryk klar, du kan benytte dig af. Og hvorfor skulle den paraply så være med tryk? Måske fordi dit firma kan få lavet den lækre rednings paraply med tryk til dine kunder.
På den måde kan du være med til at gøre efteråret og de lange regnvejrsdage lidt lettere, og så er det bare god reklame for firmaet.
Få lavet nogle til dit firma, du kan bruge selv og give til kunderne. At have paraplyer med tryk klar ved havedøren er en fantastisk måde at komme ind i dine kunders hus. Det får logoet ind under huden, så de får et forhold til logoet og dermed til firmaet.
Tænk smart og bæredygtigt
En anden reklameartikel, som dit firma burde overveje, er muleposer med tryk. De hjælper godt nok ikke særlig meget på regnvejrsdagene, medmindre du også har en paraply med tryk selvfølgelig.
Muleposer med tryk er igen en god måde at få logoet ind under huden på kunderne. Det er også bare en rigtig god og bæredygtig løsning på det problem, der hedder plastikposer.
At hele menneskeheden har et overdrevet stort forbrug af plastikposer, kan ikke komme bag på særlig mange. At en mulepose med tryk er løsningen, er måske heller ikke noget helt vildt revolutionerede.
Det er heller ikke en revolution, det her handler om. Det handler om at gøre efteråret og hverdagen en lille smule mere behagelig for dine kunder. Så de ikke glemmer dig, når de skal shoppe flere produkter.
Hvem gider stå uden pose og uden paraply
Når du står ved supermarkedet og har glemt begge dele, har det pludselig en rigtig stor betydning for dig – altså mulepose med tryk og paraply med tryk.
Nu hvor poserne kun bliver dyrere, og en paraply har det med at blive glemt under indkøbet, så vil man gerne have dem med hjemmefra.
Igen er det ligesom i haven, du kan godt nå over i garagen uden en paraply, du kan også nå bilen fra supermarkedet. Det er bare noget mere behageligt med en paraply og en mulepose, så du og dine varer ikke bliver drivvåde i farten.